Kerhokirje

VAASAN AIVOHALVAUSKERHO                                                Kerhokirje 3/2022

Kotisivumme; https://avh-vaasa.aivoliitto.fi

Kerhon vetäjä; Leena Haglund, puh 0452337454

sähköpostiosoite vaasan.avhkerho@gmail.com

Facebook-sivut; Vaasan avh-kerho

Toimintaa syksyllä 2022

Hyvää loppusyksyä ja joulunodotusta!

23.11. klo 17-19Mitä minulle kuuluu-tilaisuusVuorikodilla, suunnattu omaisiaan hoitaville.  Järjestää Vaasan seudun omaistyön yhteistyöryhmä. Kahvitarjoilu, lyhyitä tietoiskuja omaishoitajana toimimisesta, muistista, mielen hyvinvoinnista. SPR:n verenpaineen ja -sokerin mittausta, yhdistysten esittelyjä, valokuvanäyttely Olen vierelläsi ym. Olemme mukana esitepöydän kera.

Lauantaina 26.11 klo 11.30 lähtö bussilla Kasarmintorilta Korsholmapuistikolta Yhdistyksen pikkujouluun Seinäjoelle Ravintola Marttilan talliin, jossa jouluruoka noutopöydästä klo 13 alkaen.Hinta 20 € maksetaan yhdistyksen tilille (Etelä-Pohjanmaan avh-yhdistys ry FI 40 5419 2940 0005 73) 15.11. mennessä.  Kyyti 10 € maksetaan bussissa.  Ilmoittautuminen 11.11. mennessä kerhonvetäjälle.

Tiistaina 13.12 klo 12.30  Joululounas Silveriassa, hinta 13 €. Ilmoittaudu 7.12. mennessä Leena Hiltuselle puh 0407788560. Menu liitteessä.

Maanantaisin pelikerho klo 12.30-14 Pohjanmaan yhdistykset ryn kahvilassa, Korsholmapuistikko 44, 1 kerros. Pelikerho jatkuu joulukuulle saakka.

Torstaisin  klo 13-14  talviaikaan viikoittain sisäkävelyä Urheilukeskuksessa, Ruutikellarintie 6.  Maksuton.

Vuonna 2023 aloitamme ti 10.1. klo 15 synttärikahveilla.

Seuraavat kerhoillat ovat 7.2., 7.3., 4.4. ja 2.5.

Meillä on myös tukihenkilötoimintaa sairaalassa.  Keskussairaalan Olka-toiminnassa olemme mukana ja infomappimme löytyy Olka-tukipisteestä sairaalassa. Yhteyshenkilö on kerhonvetäjä.

Uimahallilippuja (2,50 €/1 kerta tai 25 €/10 kertaa) myy Ritva Hahtokari, Aleksanterinkuja 4 A , puh 0503447530 tai ritva.hahtokari@netikka.fi. Myös kerhonvetäjämme Leena Haglund myy lippuja.

Sovelletun vesijumpan uimakortista ja kuntosalimaksusta korvaamme 20 €/ kausi.

Toimita kuitti rahastonhoitajallemme Eija Koivuselle, Teklantie 4 B 7, 65610 Musta- saari, puh 045 275 7072

Muiden tahojen järjestämää toimintaa;

Liikuntaneuvontaa yli 65 vuotiaille; Marja Carlström 040 747 3904.  Vuorikodilla ja Tammikartanossa järjestetään kuntosaliryhmiä päiväsaikaan.  Niihin pitää tehdä oma hakemus, lisätietoa Marjalta.

Sovelletut vesijumpparyhmät alkavat Silveriassa ma 5.9. Niitä järjestää kaupungin liikuntapalvelut ma, ti ja ke. Ne ovat maksullisia, uimakortti maksaa 41,80 €/kausi.

Niihin pitää ilmoittautua 30.8. klo 10-13 puh 0400 983 993.

Maksuttomia; ma ja to Taitoa ja tasapainoa, ke ja to Liikettä tuolilla ja pe Tehotuolijumppa.Katso Vaasan kaupungin liikuntatoimen tiedote vk 34 Vaasa-lehden välissä.

Mustasaaren aikuisopisto; Juttutupa afaatikoille ke 10-12, hinta 41 €  Ilmoittautuminen 23.8. alkaen 06 327 7266.

Datero (erityisryhmien tietotekniikkakeskus) etsii markkinoilta tietoteknisiä laitteita ja ohjelmia, joista on hyötyäniille käyttäjille, joilla on toiminnan rajoitteita.
Nämä palvelut on tarkoitettu nuorille ja aikuisille joilla on lukemisen ja kirjoittamisen-
tai oppimisen vaikeuksia tai muita toiminnan rajoitteita. Palvelut ovat maksuttomia
näille asiakkaille. Ota yhteyttäpuh. 040 129 0847 , kun haluat lisätietoa palveluista.

Tule mukaan uusi jäsen ja ilmoita myös sähköpostiosoitteesi!

Seuraa ilmoitteluamme toimintapalstoilla Vaasa-lehdessä ja Ilkka-Pohjalaisessa.

Leena Hiltunen

Vaasan aivohalvauskerho